Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ 2012 - 2018 6 ΧΡΟΝΙΑ ΨΕΜΑΤΑ


 ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ Η ΠΗΓΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΛΕΒOYN 11-01-2018






ΠΟΣΟ ΨΕΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ


ΕΔΩ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΞΕΧΡΕΩΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ Α.Φ.Μ.
ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΣ
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ! ΣΚΕΨΟΥ ! ΣΚΕΨΟΥ ! ΣΚΕΨΟΥ ! ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΜΙΑ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ !
.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΑΓΗ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Η Γ.Γ.Δ.Ε ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ Α.Α.Δ.Ε...
.
ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝΕ ΤΗΝ Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΓΗ ΠΟΥ ΞΕΧΡΕΩΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!
.
ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ!!! ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2016 ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΓΗ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ ΤΟ ΞΕΧΡΕΩΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!


ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ 2012 - 2018 6 ΧΡΟΝΙΑ ΨΕΜΑΤΑ



148 εγγεγραμμένοι
ΕΓΓΡΑΦΗ
Ένα βίντεο με πολλά αποσπάσματα από την εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη για την υπόθεση Αρτέμη Σώρρα και Ελλήνων Συνέλευσις. Το βίντεο έχει αποσπάσματα από ηχητικά μηνύματα του προέδρου της Ε.ΣΥ Αρτέμη Σώρρα από το Sorrastv, που έχει και τα αποκλειστικά δικαιώματα.


Εγκρίνεται κατα πλειοψηφία

Ψηφοφορία (ή περίπου) στην Επιτροπή Δικαιοσύνης της Βουλής

4,93 χιλ. εγγεγραμμένοι
ΕΓΓΡΑΦΗ
Ψηφοφορία στην Επιτροπή Δικαιοσύνης της Βουλής, στις 12.9.2013, δίχως τον απαιτούμενο αριθμό βουλευτών, όπου ο πρόεδρος Κ. Βιρβιδάκης απλώς αγνοεί τις ενστάσεις της Ζωής Κωνσταντοπούλου και ανακοινώνει ότι κάθε άρθρο «ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία», δίχως να έχει ψηφίσει κανένας!

Δεν υπάρχουν σχόλια